Magazine

Flet Kinsej Uilson, kreu i strategjisë dixhitale të “New York Times”: Ja si fituam miliona lexues dixhitalë

 

nytimes_ipad2

Paywall. Fjalë për fjalë: muri i pagesës. Një emër panevojshmërisht i zymtë për një propozim të qartë: “Hyni, ejani. Kemi diçka për ju”. Diçka që ka dobi, dhe në mënyrë të pashmangshme një kosto. Në fakt, gazetaria cilësore prodhohet nga profesionistë të mirë. Redaktorët, korrespodentët, gazetarët, komentatorët, renditësit e titujve, grafistët, fotografët dhe teknikët nuk mund të punojnë falas.

Kompanitë botuese, nuk mund të vazhdojë të dhurojnë produktin e punës së tyre. S’do të kishin të ardhme. Duket diçka banale, por sfida e gazetarisë së re qëndron e gjitha këtu. Të bindeni se ajo që lexoni/shikoni/dëgjoni ka një vlerë. Dhe që është e drejtë, jo vetëm e pashmangshme, të kërkohet një kontribut financiar. Në media nuk ekziston koncepti i marrjes së diçkaje falas…

[real3dflipbook id=”945″]

Leave a Reply

Back to top button