Bota

Franca dyfishon taksat dhe gjobat për makinat mbi 50 mijë euro

Një projektligj buxhetor që endet nëpër parlamentin e Francës mund të detyrojë blerësit e makinave të rishikojnë blerjet e modeleve Porsche, Ferrari ose Lamborghini që kanë një motor me konsum të lartë.

Qeveria në tregun e dytë më të madh të automjeteve në Evropë po planifikon të dyfishojë gjobën që konsumatorët duhet të paguajnë bazuar në emetimet e dioksidit të karbonit të makinave deri në 50,000 euro në 2022. Propozimi do të rriste ato që tashmë janë taksat më të shtrenjta të kontinentit për automjetet ndotëse të pasagjerëve.

“Ky do të ishte një lajm relativisht i keq për super veturat, automjetet luksoze dhe ekskluzive dhe një ndalues ​​shfaqjesh për makinat e huaja të importuara”, tha Felipe Munoz, një analist në studiuesin e tregut të automjeteve Jato Dynamics.

Qeveritë përreth globit po ndërmarrin një sërë mënyrash për të shpejtuar shkatërrimin e motorit me djegie të brendshme. California njoftoi planet kohët e fundit për t’i ndaluar ato deri në vitin 2035. Qeveria e Kinës ka derdhur mbi 30 miliardë dollarë në ushqimin e industrisë së saj të automjeteve elektrike.

Nëse kalon, ligji i Francës do të shtojë presionin e bërë në industrinë e automjeteve nga Plani i synuar i klimës 2030 i Bashkimit Evropian, i cili bën thirrje që blloku të ulë emetimet e CO2 me 55% nga nivelet e vitit 1990 sesa 40% e planifikuar më parë. Për ta arritur këtë, Komisioni sheh që prodhuesit e makinave kanë nevojë të heqin gradualisht nga motorët me djegie dhe të përgjysmojnë emetimet e CO2 nga caqet e 2021.

Ndërsa vendet e tjera në BE aplikojnë gjithashtu një taksë të veçantë për makinat e pasagjerëve në lidhje me emetimet e tyre të CO2, asnjë komb nuk ngarkon gati aq shumë sa masa maksimale aktuale e Francës prej 20,000 euro, sipas Shoqatës Evropiane të Prodhuesve të Automjeteve. Për krahasim, niveli më i lartë në Belgjikë dhe Itali është 2,500 euro.

Sipas planit të fundit të keqpërdorimit të Francës, pragu minimal për një makinë për t’u kualifikuar për një taksë të bazuar në emisione do të ulet gjatë dy viteve të ardhshme dhe gjobat do të ngrihen, sipas një dokumenti buxhetor të ministrisë së financave.

Makinat që lëshojnë më shumë se 225 gram dioksid karboni për kilometër do të taksohen një normë maksimale prej 40,000 euro vitin e ardhshëm dhe 50,000 euro në 2022. Taksa është e kufizuar në gjysmën e kostos së një automjeti.

Makinat sportive Lamborghini, Ferrari dhe Porsche, së bashku me modelet luksoze Bentley, Rolls-Royce dhe top-line Mercedes-Benz janë midis atyre që mund të goditen me taksën e kufirit të sipërm, sipas të dhënave të përpiluara nga Bloomberg Intelligence.

Shkallët më të larta të taksave gjithashtu paraqesin rreziqe për automjetet e shërbimeve sportive me vëllim të lartë që janë ndër modelet më fitimprurëse të prodhuesve të automjeteve.

Munoz, analisti i Jato Dynamics, tha se makinat hibride dhe elektrike mund të jenë hiri kursyes i markave të automjeteve të nivelit të lartë. Porsche planifikon që më shumë se gjysma e shitjeve të saj globale të ushqehen plotësisht ose pjesërisht me bateri deri në vitin 2025, dhe Daimler AG njoftoi planet këtë javë për të lansuar modelin e saj të parë të elektrizuar AMG vitin e ardhshëm.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close