Magazine
-
Dec- 2024 -23 DecemberMAIN
Gianni Morandi: Djaloshi është 80 vjeç dhe po, mosha është thjesht numër
Manual i shkurtër për ata që aspirojnë të bëhen idhuj të publikut: Shikoni Gianni Morandin. I njohur si “djali përjetësisht i ri” i muzikës italiane, Morandi festoi 80-vjetorin më 11 dhjetor, duke treguar se mosha nuk është asgjë më shumë…
Lexo më shumë -
22 DecemberMagazine
Këngët e Krishtlindjes: Ja kush fiton më shumë prej të drejtave të autorit
Nga Mariah Carey tek Wham, një udhërrëfyes ekonomiko financiar i Këngëve të Krishtlindjes Të përpikta si panetonia në fund të drekës, gjeli i detit dhe pakot për t’u hapur në mesnatë, vijnë këngët e Krishtlindjeve, “dekorime” të paktën po aq…
Lexo më shumë -
22 DecemberMagazine
Axios: Duke u bërë gati për fundin e TikTok-ut
Në më pak se një muaj, TikTok mund të ndalohet në Shtetet e Bashkuara – dhe fati i një ekonomie krijuese me vlerë miliarda dollarë është tashmë në rrezik. Pse është e rëndësishme? Industria globale e influencuesve vlerësohet rreth 250…
Lexo më shumë -
22 DecemberMagazine
The Atlantic: Po nëse liria e fjalës të nënkuptojë ndalimin e TikTok?
Një gjykatë federale po ofron një kornizë të re për të menduar për Amendamentin e Parë, në epokën e mediave sociale. Nga Alan Z. Rozenshtein Shumëkush do ta lexojë opinionin e gjykatës federale të apelit të dy javëve më parë,…
Lexo më shumë -
21 DecemberMagazine
Rrjetet sociale: 10 përqindëshi që “bërtet” dhe krijon iluzionin e shumicës
Iluzioni kolektiv dhe fuqia e rrjeteve sociale Rrjetet sociale amplifikojnë zërin e atyre që flasin më shumë, por kjo nuk do të thotë se ata përfaqësojnë shumicën. Kjo sjell një fenomen të quajtur iluzion kolektiv – një situatë ku shumica…
Lexo më shumë -
21 DecemberMagazine
KATE MIDDLETON: Më në fund, Krishtlindja më e bukur
Pas viteve të trazuara plot sfida dhe pasiguri, Krishtlindja e këtij viti do të jetë ndryshe për Kate Middleton. Për herë të parë pas shumë kohësh, Princesha e Uellsit do të kalojë pushimet e fundvitit në një atmosferë të mbushur…
Lexo më shumë -
21 DecemberMagazine
Si na e kanë “markuar” trurin, Apple dhe Nike
Markat e famshme si Coca-Cola, Tylenol dhe Levi’s janë më shumë se thjesht pije, ilaçe apo xhinse; ato përfaqësojnë histori dhe identitete që konsumatorët zgjedhin t’i përqafojnë dhe përvetësojnë. Por çfarë ndodh në trurin tonë kur bëjmë këto zgjedhje? Si…
Lexo më shumë -
20 DecemberMagazine
Arti i shpërqëndrimit: Teknikat që përdoren për të larguar vëmendjen e publikut nga lajmet e këqia
Në botën komplekse të medias dhe politikës, koha është elementi më i rëndësishëm. Publikimi strategjik i informacionit, veçanërisht lajmeve të cilat janë të pafavorshme, është një art i vërtetë, që e zotërojnë nga qeveritë, korporatat dhe ekspertët e marrëdhënieve me…
Lexo më shumë