Kuriozitete

Origjina pazakontë e Markave të famshme

duncan hinesShumë marka të famshme e patën nisjen e tyre në mënyra të drejtpërdrejta. Për shembull, gjigandi i makinerive bujqësore John Deere u themelua në 1830 nga një farkëtar i Illinoisit, cili shpiku një plug të ri, dhe gjigandit të karameleve Mars Inc. mund t’ia gjejmë origjinën e tij në fillimin të viteve 1920, kur krijuesi i karameleve Frank Mars nisi Luftën e Shufrave me Qumësht, të cilat u provuan të ishin një sukses i menjëhershëm. Megjithatë, kur vjen puna për marka të tjera të rëndësishme, historitë se si janë themeluar ato mund të jetë vërtetë befasuese

1. “Duncan Hines”

Para përzierjes së kekut, ai ishte një nga kritikët e parë të ushqimit të America Today, emri i tij është më së shumti i lidhur me përzierjen e kekut, por pretendimi i parë i Duncan Hines-it për famë ishte një udhëzues për restorantet pioniere, që ai e botoi në vitin 1930. Ndërsa ngau makinën rreth e rrotull vendit si një shitës ambulant, në një kohë kur kishte pak restorante zinxhir, cilësia e ushqimit dhe kushtet sanitare në qendrat e ngrënies mund të ishin te paqarta dhe  gradimi i restorantit ishte praktikisht jo ekzistues. Hines mbajti një listë të vendeve që i pëlqyen. Pasi mori kërkesa të shpeshta nga miqtë për rekomandime restorantesh, ai botoi librin e tij udhërrëfyes me shumë ndikim: ”Aventurat e të ngrënit mireë,” në vitin 1936. Libri ishte një hit, dhe Hines, i cili u pagëzua “ekspert i shijes” amerikane, vazhdoi të botojë versionet e përditësuara të udhëzuesve te tij, së bashku me libra të tjerë për udhëtarët. Ai u bë i famshëm për standardet e tij të larta dhe nuk pranoi asnjëherë reklama ose pagesë për kritikat e tij. Si rezultat, shenja “i rekomanduar nga Duncan Hines” lakmohej nga llozhat dhe restorantet. Në fund të viteve 1940, ai formoi një biznes që të liçensonte emrin e tij për një gamë të produkteve të kuzhinës.

2. Gillette: Një manjat i briskut me një plan jo-ortodoks

Mbreti Camp Gillette gjithashtu nisi si një shitës ambulant, pasi familja e tij humbi biznesin e artikujve metalikë në Zjarrin e Madh të Chicago-s të 1871-shit. Vite më vonë, sipas këshillës së shefit të  tij për të krijuar artikuj njëpërdorimësh për të rritur mundësinë e rikthimit te klientëve, ai ndihmoi zhvillimin e një skice për një brisk rroje njëpërdorimësh. Deri në atë kohë, shumë njerëz shkonin në berberane për një rruajtje apo përdornin në shtëpi një brisk drejt-fundit që kërkonte mprehje të shpeshta. Gillette themeloi kompaninë amerikane të Sigurisë të brisqeve në 1901 dhe brenda një viti u shitën më shumë se 90.000 brisqe dhe 12 milionë tehe në vit. Fytyra e Gillette u shfaq në paketimin e produkteve të tij dhe shpejt ai u bë i famshëm, por pasioni i tij i vërtetë ishte socializmi, jo kapitalizmi. Ai shkroi një seri librash për të nxitur idetë e tij të utopisë së gjerë, e cila përfshinte një plan për të organizuar botën në një korporatë gjigande në pronësi publike dhe krijimin e një metropoli të madh, furnizuar me energji nga ujëvarat e Niagarës, që do të ishte shtëpi për 60 milionë amerikanë. Gillette i ofroi gjithashtu Theodore Roosevelt-it 1 milion $ për të drejtuar njësinë ekonomike, por presidenti i dale rishtas në pension e refuzoi atë.

vijon

Leave a Reply

Back to top button