Shkence

Brainstorming? Eshtë vetëm një humbje kohe

E lindur nga agjensitë e reklamave, dhe gjithnjë e më përhapur në botë, kjo teknikë krijuese në grup për të gjetur ide të reja, në të vërtetë nuk funksionon, thotë Kevin Eshton

Screen Shot 2015-06-07 at 17.44.59

“Brainstorming” u shpik në vitin 1939 nga eksperti i reklamave Aleks Osborn, që foli publikisht për herë të parë në vitin 1942, në një libër me titull “Si të mendosh”. Xhejms Menktelou, themelues dhe drejtues ekzekutiv i “MindTools”, një kompani që promovon “brainstorming” si një metodë “për të zhvilluar zgjidhje kreative ndaj problemeve të biznesit”, jep një përcaktim tipik: “Brainstorming përdoret shpesh nga sipërmarrjet, për të inkurajuar grupet të gjejnë ide origjinale. Është një takim jozyrtar, në të cilin drejtuesi paraqet një problem për t’u zgjidhur, dhe të tjerët propozojnë ide dhe i zhvillojnë ato të avancuara nga kolegët….

[real3dflipbook id=”270″]


 

Leave a Reply

Back to top button